lördag 10 januari 2009

Award!


Som det står på bilden ovan - jag har fått en utmärkelse! Det är Busiga ungar som gett mig utmärkelsen. Jättetack!! Jag blev otroligt glad och snopen när jag såg ditt meddelande. Trodde ju inte att det va så många som följde min blogg, bortsett från er släktingar då. :)

En liten sporre till att bli bättre på att uppdatera bloggen med nya sömnadsalster.

Reglerna säger att jag ska ge utmärkelsen till 7 andra bloggare, här kommer de:

KlaramedK - Hon är min stora inspirationskälla. Syr superfina grejer. Har två kids, liksom jag och jag förstår inte hur hon orkar sy så mycket som hon gör.
Kånkarong
Yrväder
LiEmEl
Pysselmia
GOBLIgobli
Åsa - Skulle vilja ge den till min svägerska Åsa om hon nu hade haft en syblogg. Hon är så duktig på att sy och är en fantastisk svägerska.

Om ni väljer att skicka utmärkelsen vidare så finns det vissa regler som följer med utmärkelsen. Reglerna är:

1. De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggare du fick den från.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så att de vet att de fått utmärkelsen.

Jag säger som Cecilia sa i sin blogg: Tack så mycket för att ni läser min blogg. Det gör mig himla glad....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tusen, tusen tack för utmärkelsen! Jag blir så glad när andra tycker att det jag gör är bra! Jag har inte glömt den, det är bara det att jag fortfarande klurar lite på vilka jag ska sända vidare till...:-)

GOBLIgobli sa...

Tackar även jag tusen gånger och förlåt att jag inte svarat tidigare... En ära att få en, blir så glad!! :-D
Vänligen Mari

Anonym sa...

Tack finaste svägerska. :) Kram